Е само аз ли нямам проблеми със 156-цата (освен селеспида, ама и той вече е ок) ? Просто братята италианци не ги обслужват по най-перфектния начин (в сравнение примерно с немците роботи), или като мине 100хил. колата и я продават и попада в наши ръце с куп неща за смяна.
По темата - съветвам колегата да отиде на добър майстор, че всеки се бие в гърдите че е майстор, ама после...
P.S. Като я взех, дори със стария дебитомер, свещи, ламбда и т.н. вървеше прилично след 2 хил. оборота, само похапваше повечко.
По темата - съветвам колегата да отиде на добър майстор, че всеки се бие в гърдите че е майстор, ама после...
P.S. Като я взех, дори със стария дебитомер, свещи, ламбда и т.н. вървеше прилично след 2 хил. оборота, само похапваше повечко.
Comment